Tuesday, June 7, 2011

Abonimet Women's Best Magazine


Edhe pse në internet është e mbushur me-zines grave E, faqet e internetit, blogs, dhe të komuniteteve, asgjë nuk krahasohet me revistat e vërtetë. Adresat Magazine janë në një kohë të gjithë të lartë, dhe për një arsye të mirë: gratë gëzojnë hedhjen mbrapa dhe leximin e tyre. Gratë gëzojnë të revistave lexim, ndërsa në dhomat e pritjes, apo kur pritur për ushqim në një restorant. Asgjë nuk mund të marrin revista të reja në postë çdo javë apo muaj.

Nëse jeni duke menduar rreth nënshkrimit të një revistë ose dy, këtu janë disa ngaAdresat e grave më të mirë të revistës për ju për të marrë në konsideratë:

O modë është pa dyshim një revistë kryesor kur vjen puna për të modës e grave. Featuring shkruar edhe artikuj, fotografi profesionale, dhe editorialet interesante, Vogue është një duhet të lexoni për çdo grua të interesuar në modës dhe stilit.

Bazaar Harper o është i referohen shpesh si "më të hollë" e revistat e grave e modës. Pazari karakteristika modelet që janë të rrjedhë më pak se ajo që është gjetur në të tjerarevista. Kjo revistë është për gratë që janë të interesuar në prerjen e modës avantazh, lajmet e fundit famshëm, dhe të rejat në lidhje me modelet më të mira dhe designers fashion.

o Për gratë që janë të interesuar në palestër, humbje peshe, shëndetit mendor, të ushqyerit, dhe dietën, revista SHAPE është duhet të ketë. Revista SHAPE karakteristika të hyrave ditore dhe artikuj për çështjet e shëndetit të shkruara nga gazetarë të njohur mirë. Çdo çështje është një duhet lexuar, sidomos për ata të interesuar në të paturit e një jetese të shëndetshme. Kaështë edhe këshilla e shkruar për gratë e interesuar në humbjen e peshës, duke u bërë i aftë, dhe përmirësimin e përgjithshëm shëndetin e tyre mendor dhe fizik.

Adresat e grave të tjera më të mirë të revistës përfshijnë O, Woman's Day, Redbook, Cosmopolitan, Lucky, në stil, dhe më shumë. Këto revista tipar çështje që janë të rëndësishme për të gjitha gratë. Shëndetësore, marrëdhëniet, sukses financiar, argëtim, stil, bukuri, etj .. të gjitha këto lëndë, dhe më shumë, mund të gjendet në të gjitha revistat e grave më të mirë së. Abonimet përkëto revista janë shumë të volitshme dhe janë të vlefshme çdo cent.

Friends Link : ±1±: Low Price Bag Store by PaPaBag.com ±1±: Discount Men's Watches On Sale! !9# Chuck Norris Total Gym Review !!1 Cheap Schwinn Active 20 Exercise Bike




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links